ZARİFSAN

KALİTE POLİTİKASI

Zarifsan, IATF16949:2016 Uluslararası Kalite Sistem Standardını toplam kalite yönetiminde esas almıştır. Bu standarda uygunluğun sağlanması, yönetilmesi işletme müdürü ve Zarifsan çalışanları ile kalite güvence altına alınmıştır.

Kalitenin müşteri memnuniyeti olduğuna inanan Zarifsan yönetimi, kalitenin sağlanması için çalışanlarının etkin rol oynamasını ve ekip çalışmasının gerekliliğine inanmakta, bunun için, gerekli sistem ve organizasyon yapısını kurmayı taahhüt etmektedir.

Bu amaçla;

  • Müşteri memnuniyeti,
  • Hatasız ve ilk seferde doğru üretim,
  • Sürekli iyileştirme, kendini yenileme,
  • Kalite seviyesi yüksek ve maliyet kaybı düşük hizmet,
  • Kaliteli hizmette devamlılık esas alınmıştır.

Çalışanlarını;

  • Elindeki materyali en doğru seviyede kullanmaya,
  • Ekip çalışmasının gereğine inanmaya,
  • “Kalite Bir Yaşam Tarzıdır! “, “Yaptığımız İş, Bizim İmzamızı Taşıyan Portremizdir” sloganını iş ve kendi özel hayatlarının her safhasında yaşamaya,
  • Gelişmeye açık, güvenin, doğruluğun, yapıcı tutumun egemen olduğu ekip ruhuna sahip kişiler olmaya teşvik etmeli ve gerekli olan eğitim ihtiyacını karşılayarak optimum çalışma ortamını meydana getirmeliyiz.

Zarifsan; emniyetli, güvenli ve kaliteli hizmeti en üst düzeyde tutarak, müşterisinin memnuniyetini ve bulunduğu sektöre hizmeti kendini aşarak başarı ile devam edecektir.